Dashboard | +Follow
Tweety Tweety
Annivessaryyyyyyyy :')
Friday 26 April 2013 • 19:39 • 0 comments

Asalammualaikum :') Korang , tengok tajuk post ni . Hmm , 
actually masa 150413 haritu aku tak sempat nak sambut annivesary
aku dengan dia . hmm , Jadi harini aku plan nak hang dengan dia , 
nak sambut dekat secret recipe and then aku nak pergi lepak st.paul
dengan dia :') Tapi tah , tuh semua angan angan tak sudah kot , haha .

kita orang pun dah makin renggang , aku taktahu kenapa , aku
kecik hati . ingatkan nak buat suprise dekat dia . last last sekali , hang p
pun tak jadi :') Aku dah lama tak jumpa dia . aku cuma berharap
nak sangat jumpa dia and celebrate . suprise for him . Tapi nak buat
macam mana kan ? dia takboleh :') Aku cuma sabar and redha . 

tak ada jodoh kot nak jumpa harini . Hmm :') Ya Allah , 
jujur dari hati aku . aku rindukan dia . tak sangka pula bila aku
ajak dia hang , aku kena marah dengan dia . Tak apa lah . 
shadeq , saya minta maaf paksa awak hang , niat saya cuma nih je wak :')

Tak apa , hari lain ada lagi kan ? saya tahu saya boleh tunggu . 
awak , tunggu nanti :') Asalammualaikum . bye


Although it hurts , i'll be there first to say that i was wrong :')
Im sorry , Happy annivesary that not be welcomed by us :')
InshaAllah , nanti kita sambut sama sama okay sayang

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, Im Alis , Do Follow My Blog , Thanks For Visiting . Iloveyouu Babyy ;'>.



« Go back to entries
« Look her profile

Back to past



Credits


Basecode : Aulia Septiya
Reedit : Mrs Yaya
Edited : Alis Ayish
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google