Dashboard | +Follow
Tweety Tweety
Berubah :)
Friday 26 April 2013 • 23:19 • 0 comments


Asalammualaikum Korang , apa khabar ? sihat ? Hmm , Nampak
tak gambar tuh ? Heekkkk , pakai niqaab . hmm . Aku tatahu kenapa , 
aku rasa selamat dan selesa bila berniqaab . terasa dah sampai seru untuk menutup aurat :') 

Ya Allah , sesungguhnya aku seorang yang jahil dan ingin kembali kepadamu ,
janganlah berhenti memberi aku hidayah dan dorongan dalam merubah diriku
yang hina ini :'( Ya Allah , aku terasa aku sangat kecil dan hina Ya Allah :'(

Ampunkanlah segala dosa aku . Hmm , aku terniat nak pakai niqaab bila aku
tengok satu video nih dekat youtube . video yang menceritakan seksanya
apabila tidak menutup aurat . walaupun niqaab nih tak wajib dipakai , tapi
bila aku pakai , aku tak tahu kenapa , aku rasa sangat selesa dan sejuk .

takpernah berpeluh :') Rahmat Allah SWT :') Hm , Ya Allah , dorong lah 
aku kejalan yang benar , sesungguhnya aku telah berbuat banyak dosa dan
sentiasa melanggar perintahmu . aku tidak menunaikan apa yang sepatutnya .
aku mendedahkan auratku . Ya Allah ampunkan lah aku kerna aku terlalu
leka dengan duniawi dan seakan akan lupa akanmu Ya Allah :'(

Aku Hina , Aku Hambamu Yang Sesat . Ampunilah Aku Ya Allah .
Hapuskanlah segala dosaku . aku bertaubat keatas namamu Ya Allah
Ampunilah segala dosa besar dan kecil yang pernah aku lakukan ,
InshaALLAH , Dengan rahmatmu YA allah , aku akan menutup aurat 
dengan sempurna , berilah aku bimbingan mu . iman ku belum cukup kuat 
YA Allah :')



xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, Im Alis , Do Follow My Blog , Thanks For Visiting . Iloveyouu Babyy ;'>.



« Go back to entries
« Look her profile

Back to past



Credits


Basecode : Aulia Septiya
Reedit : Mrs Yaya
Edited : Alis Ayish
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google