Dashboard | +Follow
Tweety Tweety
LEPASKANLAH
Saturday 4 May 2013 • 22:23 • 0 comments

Asalammualaikum Kawan kawan :') Harini kita dah buat 
keputusan . hati kita dah terlalu terluka , mungkin kita dah tak kuat
untuk bertahan , tapi kita tahu , kita sayangkan dia :') Ya Allah ,
semoga Allah menjaga dia selama masa aku tidak bersama dengan dia . 

Ya Allah , kau jaga lah dia :') Aku minta maaf aku dah tak mampu bersama
kau shadeq :') Aku minta maaf aku tak boleh bertahan , tapi aku janji dengan
perjanjian 4 kita tuu :') awak , sabar okay , kita yakin yang awak boleh berubah .
kita tahu awak kuat untuk hidup tanpa kita :')

Sayang , terbanglah jauh dari hatiku :') Aku tahu kau mampu hidup
tanpa aku disisi , sayang , pergilah hidup dengan kasih sayangku
walaupun kita tak bersama , leraikan lah segalanya dari hatimu
agar aku berasa selesa :') 

Ya allah , jagakan dia untukku :'( Aku tahu aku mampu hidup selama masa
tidak bersama dia , aku yakin aku mampu lepaskan dia dan biarkan
dia tenang buat seketika :') 

Sayang , jangan risau , kalau betul nanti awak dah berubah , saya yakin . 
awak boleh berubah :') dan saya yakin saya akan terima awak balik .\
itupun kalau awak nak . hihi .

Ya Allah ,s emoga pelepasan ini menjadi satu pengajaran didalam hubungan ini

Amin 

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, Im Alis , Do Follow My Blog , Thanks For Visiting . Iloveyouu Babyy ;'>.



« Go back to entries
« Look her profile

Back to past



Credits


Basecode : Aulia Septiya
Reedit : Mrs Yaya
Edited : Alis Ayish
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google